Internet2015-06-08
1

Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów

Ruszyła kampania promująca Allegro.pl jako atrakcyjny serwis do prowadzenia sprzedaży internetowej przez firmy. Przy akcji Grupa Allegro współpracuje z domem mediowym Universal McCann.

Reklamy w ramach kampanii podkreślają zalety prowadzenia sklepu firmowego na Allegro, m.in. dostęp do bazy 12 mln potencjalnych klientów oraz promocje obejmujące darmowe wystawianie produktów i reklamowanie ich w serwisie o połowę taniej.

Akcja obejmuje różnego typu reklamy (displayowe i e-mailingi w charakterystycznej dla Allegro pomarańczowej barwie) oraz stronę Mojbiznes.allegro.pl. Będzie prowadzona do końca czerwca.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann.

W marcu br. Allegro.pl odwiedziło 12,42 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 2,62 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio trzy godziny i 14:31 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas