Internet2023-01-19
1

Znacznik „Najtaniej” na Allegro. Platforma porównuje się z konkurentami

Platforma Allegro rozpoczyna promocję, w ramach której przy wybranych ofertach pojawiło się oznaczenie „Najtaniej”. Jeśli użytkownik kupi produkt i znajdzie go w niższej cenie w innym e-sklepie, Allegro zwróci mu różnicę w formie bonu zakupowego.

Użytkownik, który w ramach akcji chce otrzymać zwrot od Allegro, musi znaleźć produkt w niższej cenie w ciągu doby od kupienia go na platformie. Przy porównywaniu cen nie są brane m.in. koszty dostawy, vouchery, promocje w formie cashback i rabaty dostępne przy zakupie większej liczby sztuk.

Tańszych produktów można szukać na kilkudziesięciu platformach: Amazon, Answear, Aptekagemini.pl, Bonito.pl, Bricoman.pl, Castorama.pl, Decathlon.pl, Empik.com, Euro.com.pl, Frisco.pl, iParts.pl, Komputronik.pl, Lazienkaplus.pl, Leroymerlin.pl, Mediaexpert.pl, Mediamarkt.pl, Notino.pl, Oleole.pl, Oponeo.pl, SFD.pl, Sport-shop.pl, Superpharm.pl, Taniaksiazka.pl, Tim.pl i Zooplus.pl

Jeśli kupujący znajdzie produkt w niższej cenie, Allegro w ciągu 14 dni zwróci mu różnicę w formie bonu zakupowego. W ramach akcji jeden użytkownik może otrzymać maksymalnie 200 zł.

Promocja potrwa do 29 stycznia. Allegro nie podało, ile produktów jest nią objętych.

Allegro Smart!: wyższe ceny, bez klauzuli inflacyjnej

21 listopada roczna subskrypcja Allegro Smart! podrożała z 49 do 59,90 zł, a Allegro Smart Student! - z 39 do 49,90 zł. Nie zmienił się cena Allegro Smart! przy zakupie na miesiąc - nadal wynosi 10,99 zł. Równocześnie Allegro wycofało się z wprowadzenia do regulaminu zapisu pozwalającego podwyższać w oparciu o wskaźniki inflacyjne ceny i minimalnej kwoty zakupów w ramach Allegro Smart!

Od listopada sprzedawcy niekorzystający z usługi abonamentowej na Allegro płacą dodatkowo 1 zł od każdej oferty, w której doszło do sprzedaży, a sprzedawcy z kontem zwykłym będą ponosili identyczne opłaty i prowizje jak ci z kontem firmowym.

Z początkiem listopada podwyższono opłatę pobieraną na Allegro za przesyłki produktów do Paczkomatów InPostu i związane z tym usługi dodatkowe, a także za przesyłki do punktów DPD Pickup.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Krótko przed publikacją wyników finansowych za trzeci kwartał ub.r. Allegro poinformowało o zrealizowaniu niepieniężnego odpisu w kwocie 2,293 mld zł dotyczącego wartości aktywów firm Mall Group i WE|DO, przejętych wiosną br. Władze spółki przyznały, że kupiła firmy na szczycie cyklu rynkowego, natomiast wyniki finansowe obu „okazały się znacznie niższe niż pierwotnie zakładano”.

W związku z tym odpisem grupa Allegro w trzecim kwartale ub.r. przy wzroście wpływów o 88 proc. do 2,3 mld zł i zysku EBITDA o 14 proc. do 537,3 mln zł zanotowała 2,2 mld zł straty netto. W skali trzech kwartałów przychody poszły w górę o 57,8 proc. do 5,92 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA zmalał z 1,57 do 1,48 mld zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Allegro, promocja, e-commerce

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas