Reklama2003-09-10
0

Altadis pracuje z McCannem

Fransusko-hiszpański koncern tytoniowy, po zakonczonym przetargu na obsługę limitowanej edycji papierosów FOX, zdecydował się powierzyć komunikację tej marki oraz dwóch innych marek ze swojego portfolia: Spike i Iris, agencjom McCann-Erickson oraz MRM /Momentum.

"Zaprezentowaliśmy klientowi spójną i zintegrowaną strategię komunikacji zawierającą propozycje wykorzystania wszelkich knałów dotarcia i wykorzystujących różne narzędzia z zakresu reklamy oraz BTLu"- mówi Wojtek Borowski, dyrektor zarządzający McCann-Erickson - "Dodatkową korzyścią dla klienta jest koordynacja wszystkich działań z zakresu komunikacji marketingowej wewnątrz naszej Grupy".

Celem działań komunikacyjnych przewidzianych na ten rok jest odświeżenie wizerunku wszystkich marek. Wybrane agencje będą odpowiedzialne za przeprowadzenie promocji konsumenckich i programów lojalnościowych oraz za przygotowanie materiałów promocyjnych (POS i grafika opakowań papierosów)

Obecnie trwają prace związane z promocją papierosów FOX. Działania promocyjne skierowane są zarówno do konsumentów (konkurs) jak tez dla detalistów (POS). Działania prowadzone są równocześnie przez dwie agencje.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas