Reklama2008-07-20
0

Amerykański 'Idol' twarzą marki Skechers

David Cook, zdobywca głównej nagrody w programie "American Idol"został twarzą marki obuwia lifestylowego Skechers. Umowaobowiązywać będzie do grudnia 2009 roku.

- Zawsze postrzegałem markę Skechers jako bardzo "cool", dlategocieszę się, że mogę być częścią jej kampanii - argumentuje DavidCook. Pochodzący z Teksasu artysta 21 maja wygrał siódmą edycjiamerykańskiego "Idola", zdobywając w finałowym odcinku 56 proc.głosów. Tydzień po zwycięstwie w jego 11 piosenek znalazło się wweekendowym wydaniu prestiżowej amerykańskiej listy Billboard Hot100.

idol

- Podpisanie umowy z Davidem to kolejny krok współpracySkechersa ze wschodzącymi gwiazdami muzycznymi - dodaje MichaelGreenberg, prezes firmy. - Przenikanie się muzyki i mody jestkorzystne dla obu dziedzin. Daje korzyści gwiazdom i marką, któresą z nimi kojarzone,. Dlatego zainwestowaliśmy w takie osobowościjak Britney Spears, Christina Aquilera, Carrie Underwood, AshleeSimpson i David Cook - zaznacza.

Cook jest drugim - po Carrie Underwood - zwycięzcąamerykańskiego "Idola" - który promować będzie markę Skechers naświecie. Amerykańska kampania z wykorzystaniem wizerunku25-letniego artysty obejmie prasę, outdor oraz sklepy. Kreacjareklam utrzymana będzie w klimacie odzwierciedlającym osobowość,cechy charakteru oraz zainteresowania artysty.

Autor:tw

Więcej informacji:David Cook, Idol, Skechers

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas