Reklama2012-03-15
2

Analytics & insight w MEC Polska będzie centrum w Europie Środkowej i Wschodniej

Dział analytics & insight w MEC Polska będzie wspierał inne oddziały MEC w Europie Środkowej i Wschodniej w zakresie rozwoju oferty analitycznej i badawczej. Nadal będzie nim kierował Tomasz Kolanowski.

Sekcja analytics & insigh domu mediowego MEC Polska będzie pomagać wszystkim oddziałów sieci MEC w Europie Środkowej i Wschodniej w przyspieszeniu rozwoju oferty analitycznej i badawczej, szczególnie w środowisku cyfrowym. MEC Polska będzie dostarczać gotowe do wykorzystania, zaawansowane technologicznie narzędzia z zakresu m.in. ekonometrii, analityki w środowisku cyfrowym, buzz monitoringu, analityki sprzedaży online, market sizingu oraz badań konsumenckich. - Z pewnością przyspieszy to rozwój naszej oferty na rynkach CEE, które będą mogły korzystać z bogatego doświadczenia w zakresie badań czy analizy danych zgromadzonego w warszawskim dziale - przekonuje Stephan Bruneau, globalny dyrektor analytics & insight w MEC.

Przypomnijmy, że to dział analytics & insigh przygotował w MEC Polska autorski system badawczy WebTrack, który zdobył właśnie Grand Prix w konkursie Global Ideas obejmującym całą sieć MEC (więcej na ten temat).

W polskim biurze MEC działem analytics & insigh - liczącym 15 osób - nadal będzie kierował Tomasz Kolanowski. Przy czym teraz będzie raportował nie tylko do Izabeli Albrychiewicz, CEO MEC Polska, w kwestiach dotyczących naszego rynku. W sprawach regionu CEE będzie podlegał bezpośrednio Annie Lubowskiej oraz ściśle współpracował ze Stephanem Bruneau.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas