Reklama2007-07-11
0

Andante - chrupiemy na outdoorze

IDC Polonia, oddział słowackiego potentata na rynku słodyczy, jużpo raz piąty powierzył swój budżet mediowy PRO Media House.

PRO Media House przygotował outdoorową kampanię promującą nowyprodukt w portfolio IDC Polonia - wafelki bez czekolady Andante.Ogólnopolska kampania obejmie billboardy, citylighty orazminiboardy.

Okres wakacyjny sprzyja spożywaniu słodyczy bez czekolady,dlatego też peak sprzedaży tego typu produktów przypada na miesiącelipiec - sierpień.

andatetettteet

Kampania ma charakter informacyjno - sprzedażowy. Ma na celuzapoznanie klientów z nową marka na polskim rynku.

Kampania potrwa do końca lipca.

Za kreację odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Autor:

Więcej informacji:Andante, PRO Media House

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas