Reklama2020-06-17
3

Andrzej Bargiel ponownie ambasadorem marki LOTTO. Kontrakt do 2022 roku i akcja #LOTTOBargielChallenge

Andrzej Bargiel, najbardziej utytułowany polski narciarz wysokogórski został ponownie ambasadorem marki LOTTO. Kontrakt z Totalizatorem Sportowym obowiązuje do 2022 roku, w ramach umowy sportowiec otrzyma wsparcie przy organizacji nowych wypraw, poprowadzi też akcje promujące LOTTO. Pierwszą z nich będzie #LOTTOBargielChallenge.

Andrzej Bargiel to trzykrotny Mistrz Polski w skialpinizmie. Po raz pierwszy związał się z LOTTO w 2013 r., kiedy jako pierwszy Polak w historii samotnie zdobył na nartach skitourowych wierzchołek centralny ośmiotysięcznika Sziszapangma i zjechał z niego.

Dalszą karierę Bargiel kontynuował również we współpracy z LOTTO Extreme, gdy w 2014 i 2015 r. bił rekordy w zdobywaniu kolejnych ośmiotysięczników i zjeżdżaniu  z nich na nartach – odpowiednio Manaslu i Broad Peak. Światowy rozgłos przyniósł mu jednak zjazd z ośmiotysięcznika K2 w 2017 r. Dokonał tego jako pierwszy człowiek na Ziemi.

Nowy kontrakt

Teraz Andrzej Bargiel i Totalizator Sportowy podpisali nową umowę przewidującą, że polski narciarz ponownie stanie się ambasadorem marki LOTTO. Kontrakt obejmuje lata 2020 – 2022, jednak jego wartości nie podano.

W ramach umowy sportowiec otrzyma wsparcie przy organizacji nowych wypraw, poprowadzi też akcje promujące LOTTO. - Obecność skialpinisty Andrzeja Bargiela w rodzinie LOTTO, jego sukcesy w sportach ekstremalnych oraz entuzjazm towarzyszący jego kolejnym wyzwaniom z pewnością pomogą w promocji aktywności fizycznej wśród Polaków - zaznacza wybór nowego ambasadora Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego. - To wyjątkowa osoba o prawdziwie sportowym charakterze, którą z radością witamy jako ambasadora marki LOTTO. Przypomnę, że nie jest to nasze pierwsze spotkanie, bowiem Andrzej Bargiel był już członkiem naszej sportowej rodziny. Sukcesy i ambitne plany na kolejne wyprawy Pana Andrzeja sprawiły, że zwiększenie zakresu naszej współpracy stało się dla obu stron oczywiste. Od dziś jesteśmy razem, Wygrywamy Razem.

Czytaj także: Totalizator Sportowy: ok. 9,82 mld zł wyniosły w 2019 r. przychody ze sprzedaży

Akcja #LOTTOBargielChallenge

Pierwszą akcją promującą LOTTO z udziałem Andrzeja Bargiela będzie #LOTTOBargielChallenge. W jej ramach sportowiec będzie zachęcał do aktywności sportowej, realizacji marzeń, pokonywania własnych barier, wygrywania i sięgania po pozornie nieosiągalne. Wspólny projekt Totalizatora Sportowego i Andrzeja Bargiela ma także cel charytatywny.

Jak wyjaśnia TS projekt #LOTTOBargielChallenge jest sportowym wyzwaniem skierowanym nie tylko do sympatyków gór. Każdego tygodnia do wykonania będzie inne zadanie nawiązujące do sportowych wartości tj. siły, wytrzymałości, szybkości, wiedzy, odpowiedzialności i aktywności.

Uczestnicy challenge’u będą walczyć o nagrody indywidualne. Wyzwaniu towarzyszy darowizna charytatywna Fundacji LOTTO im. H. Konopackiej, dzięki której wybrane ośrodki sportowe otrzymają środki finansowe na zakup potrzebnego wyposażenia.

– Bardzo się cieszę, że zostałem ambasadorem marki LOTTO – przyznaje Andrzej Bargiel Totalizator Sportowy nie pierwszy raz wspiera sporty górskie i jako przedstawiciel tych dyscyplin doceniam tę współpracę. Dzięki projektowi #LOTTOBargielChallenge  będę mógł zainteresować swoją pasją kolejne rzesze przyszłych miłośników sportów ekstremalnych. To szansa na pokazanie, że marzenia warto realizować, a przecież to właśnie dzięki pełnym radości wyzwaniom sięgamy po nowe rekordy i jak zawsze Wygrywamy Razem.

Czytaj także: „Studio Lotto” przenosi się z TVP Info do TVP3, emisja 10 minut później

Autor:ps

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas