Badania2018-08-03
22

Andrzej Garapich odchodzi z TVP

Andrzej GarapichAndrzej Garapich

Po ponad dwóch latach pracy Andrzej Garapich rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pełnił w firmie funkcję zastępcy dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych.

Garapich nie zdradza przyczyny odejścia z TVP ani swoich planów zawodowych.

Andrzej Garapich pracował w TVP od maja 2016 roku jako zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych. Odpowiadał m.in. za zintegrowanie kompetencji badawczych i stworzenie działu Business Intelligence.

Wiosną br. w ramach reorganizacji zespół i kompetencje biura marketingu i promocji zostały podzielone między biuro programowe oraz biuro spraw korporacyjnych. Garapich zachował swoje stanowisko, tak samo jak inna zastępca dyrektor marketingu Iwona Bocian-Zaciewska.

Przez 11 lat był prezesem PBI

Przed pracą w Telewizji Polskiej Andrzej Garapich przez 11 lat był prezesem spółki Polskie Badania Internetu, która nadzoruje realizację przez Gemiusa badania odwiedzalności w polskim internecie.

Wcześniej Garapich był dziennikarzem, producentem telewizyjnym i wydawcą programów informacyjnych, w latach 2001-2005 był związany jako kontraktowany freelancer z Associeted Press Television News.

Wykładał w Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej i uczelni Łazarskiego, występował na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.

Autor:tw

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas