Radio2013-12-09
32

Andrzej Matuszyński prezesem Eurozetu, Monika Bednarek przechodzi do rady nadzorczej

Andrzej MatuszyńskiAndrzej Matuszyński

Monika Bednarek po 12 latach pracy odchodzi ze stanowiska prezesa Grupy Eurozet. Zasiądzie w jej radzie nadzorczej. Nowym prezesem radiowej spółki od 6 grudnia br. jest Andrzej Matuszyński.

- Z satysfakcją przekazuję zarządzanie Grupą Eurozet Andrzejowi Matuszyńskiemu, jednocześnie dziękując moim współpracownikom oraz partnerom biznesowym za ponad 22 lata wspaniałej współpracy - mówi Monika Bednarek, która będzie teraz zastępcą przewodniczącego rady nadzorczej Eurozetu.

Bednarek z Eurozetem związana jest od 1992 roku, a prezesem i dyrektorem generalnym spółki była od czerwca 2001 roku (wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor sprzedaży).

- Zmiana ta została wypracowana wspólnie z udziałowcami i wiąże się z chęcią wycofania się Moniki Bednarek z działalności operacyjnej i pozostawienia przywództwa grupy w jak najlepszych rękach - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozetu.

- Bardzo się cieszę z objęcia tej wiodącej funkcji w ramach doskonale mi znanej organizacji, która stworzyła i rozwinęła tak znaczące marki na polskim rynku mediowym - podkreśla Andrzej Matuszyński, nowy prezes Grupy Eurozet. - Na ich mocnej podstawie będziemy nadal rozwijać się dla  naszych słuchaczy, partnerów biznesowych i udziałowców - dodaje.

Matuszyński od 2013 roku był doradcą zarządu Eurozetu. W latach 2011-2012 pracował jako dyrektor pionu marketingu spółki. Był z nią też związany w latach 1997-2005 jako pracownik marketingu RRM (Biura Reklamy Radia ZET), następnie dyrektor marketingu Radia ZET, członek zarządu Radiostacji oraz dyrektor marketingu całej grupy. Andrzej Matuszyński w latach 2005-2010 pracował z kolei w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta oraz w ITI Neovision, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym.

Do Eurozetu należą takie stacje radiowe jak Radio ZET, Radio ZET Chilli, Radio ZET Gold, Antyradio, część sieci Radia Plus,  internetowa Planeta.fm, a także Studio ZET oraz RRM Dom Sprzedaży.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział flagowej rozgłośni grupy - Radia ZET w rynku w okresie od sierpnia do października br. wyniósł 14,5 proc. Stacja od wielu miesięcy notuje najniższe wyniki słuchalności w swojej historii (więcej na ten temat).

Autor:PP

KOMENTARZE(32)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas