Prasa2014-08-22
8

Andrzej Ryk odszedł z Gremi, Aneta Rumniak szefową marketingu

Grzegorz Hajdarowicz, członek rad nadzorczych Gremi Media i KCIGrzegorz Hajdarowicz, członek rad nadzorczych Gremi Media i KCI

Andrzej Ryk, dotychczasowy dyrektor marketingu w Gremi Business Communication, po pół roku pracy odszedł z firmy. Jego stanowiska od sierpnia br. piastuje Aneta Rumniak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Ryk do Gremi Business Communication (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) dołączył w lutym br. Zatrudniła go ówczesna prezes firmy Beata Mońka. Z kierowania wydawnictwem Mońka zrezygnowała jednak na początku marca br., a na jej miejsce przyszedł Dariusz Bąk (więcej na ten temat).

Z naszych informacji wynika, że Andrzej Ryk zakończył formalnie pracę w GBC z końcem lipca br. W przeszłości był już związany z Presspubliką, poprzednim wydawcą „Rzeczpospolitej” w latach 1994-2012. Z kolei od 2012 do 2014 roku był dyrektorem marketingu i PR w portalu Interia.pl.

Nowa dyrektor marketingu GBC Aneta Rumniak z wydawcą „Rzeczpospolitej” związana jest od 1999 roku. Od 2006 roku pracowała w wydawnictwie jako szefowa działu badań i analiz. Brała udział m.in. w pracach nad zmianą formatu „Rzeczpospolitej”, zajmowała się budową strategii marek spółki oraz wdrożeniem narzędzi analitycznych w obszarze nowych mediów.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas