Reklama2018-12-01
0

Andrzej Salski nowym paid ads manager w Love to talk

Andrzej SalskiAndrzej Salski

Andrzej Salski został paid ads managerem w agencji Love to talk.

Do jego obowiązków należy obsługa płatnej komunikacji w internecie (Facebook Ads, Google Ads i reklama na LinkedIn).

Salski z reklamami i social mediami zawodowo związany od 8 lat. Pracował m.in. w takich agencjach reklamowych, jak: Brain czy Cheil Worldwide.

Jest laureatem nagrody KTR w kategorii Creative Idea za kampanię serialu „Bez Tajemnic” w mediach społecznościowych. Otrzymał również „Złotego Spinacza” za prowadzenie projektu #HappySamsung na Twitterze.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Andrzej Salski, Love to talk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas