Prasa 2016-07-25
15

Aneta Wikariak na czele redakcji Wizaz.pl, Monika Orzechowska-Kossek odeszła z Edipresse Polska

fot. Agata Dąbrowska/maciaga.pl (Edipresse) fot. Agata Dąbrowska/maciaga.pl (Edipresse)

Serwis lifestylowy Wizaz.pl został włączony przez Edipresse Polska do platformy redakcyjnej people & style, której redaktor naczelną została Aneta Wikariak. Pracę w wydawnictwie zakończyła Monika Orzechowska-Kossek, dotychczasowa wydawczyni Wizaz.pl.

Do segmentu people & style Edipresse Polska oprócz Wizaz.pl należą Party.pl oraz magazyny „Party”, „Flesz”, „Party Style”, „Flesz Uroda” i „Party Medycyna Estetyczna”. Redaktor naczelną tego pionu została Aneta Wikariak, szefowa redakcji Party” i „Flesza”. Jej pierwszym zadaniem w Wizaz.pl ma być zbudowanie silnego zespołu redakcyjnego. Dyrektorem produktowym serwisu jest Dorota Szostek-Rejowska.

- Zmiany, które wprowadzamy, są wynikiem nowej organizacji obszaru digital w firmie. Stworzyliśmy silne platformy multimedialne, aby wesprzeć nasz digitalowy rozwój. Wizaz.pl to jedna z największych społeczności kobiecych w polskim Internecie, z wielkim forum i katalogiem kosmetyków tworzonym przez użytkowniczki. Teraz chcemy zainwestować też w rozwój części redakcyjnej Wizaz.pl - tłumaczy Izabela Bochenek-Strauss, członek zarządu Edipresse odpowiedzialna za obszar internetowy.

- Ogromną siłą serwisu Wizaz.pl są wizażanki - niezwykła na rynku społeczność kobiet ciekawych życia, aktywnych, interesujących się nie tylko tematyką urodową. Chcemy im dać więcej informacji, rad, więcej formatów wideo, tak by na stronie Wizaz.pl znalazły wszystko, co je interesuje. Społeczność wizażanek nadal będzie miała ogromną rolę w tworzeniu serwisu - zapowiada Aneta Wikariak. - Chcemy rozwijać stronę główną i znacząco podnieść obecność serwisu w social media - dodaje Dorota Szostek-Rejowska

Monika Orzechowska-Kossek, dotychczasowa wydawczyni Wizaz.pl, odeszła z Edipresse Polska. Nie podano jej planów zawodowych.

Według danych z badania Gemius/PBI w czerwcu br. wszystkie strony internetowe Edipresse Polska zanotowały 8,31 mln realnych użytkowników i 67,4 mln odsłon.

Autor: tw

KOMENTARZE (15) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas