Prasa2005-12-20
0

Angora chce mocniej walczyć o reklamy

Angora od stycznia 2006 roku będzie współpracować z AD Meritum.

Wydawnictwo Westa-Druk, wydawca tygodnika Angora, od stycznia 2006 roku nawiązuje współpracę z firmą AD Meritum.

"Od początku roku będziemy przekonywać reklamodawców do atutów Angory" - mówi Michał Janiak, Dyr. Zarządzający AD Meritum.

"Obecna sprzedaż tytułu wynosi ponad 260 tysięcy  egzmplarzy (dane za okres: styczeń-sierpień2005). Poza tym zwieszono dostępna powierzchnię reklamową. Tytuł bardzo dobrze wypada w Polskich Badaniach Czytelnictwa. Od dwóch miesięcy tygodnik mam lepszy papier w środku, a na przełomie I i II kwartału Wydawca planuje poprawę jakości papieru okładek  - dodaje Janiak.

Szczegółów umowy nie podano.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas