Radio2011-03-11
7

Ani Mru Mru w kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Radia Złote Przeboje z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Akcję na zlecenie Agory przygotowały firmy Blast Factor i Starlink.

W kampanii Radia Złote Przeboje członkowie kabaretu Ani Mru Mru wcielają się w charakterystyczne gwiazdy muzyczne, m.in. Freddiego Mercury’ego, Michaela Jacksona, Eltona Johna czy Steviego Wondera. Przypomnijmy, że rozgłośnia od września ub.r. codziennie rano emituje skecze tego kabaretu (więcej na ten temat).

Razem z akcją reklamową ruszył konkurs dla słuchaczy „Moje Gwiazdy w Radiu Złote Przeboje". Trzeba w nim odgadnąć, które gwiazdy muzyki odgrywają członkowie Ani Mru Mru w wypowiedziach emitowanych przez stację trzy razy dziennie. Konkurs potrwa do 15 kwietnia.


Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, czasopisma Agory, „Newsweek”) oraz outdoor (nośniki AMS: billboardy w miastach nadawania Radia Złote Przeboje i ekrany w wagonach warszawskiego metra).




Spot na potrzeby akcji zrealizowała firma Blast Factor, zdjęcia wykonał Adam Kozak z Agencji Gazeta, a planowaniem i zakupem czasu emisyjnego zajął się dom mediowy Starlink.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas