Radio2014-03-03
4

Anna Czartoryska-Niemczycka w kampanii Radia ZET Chilli (wideo)

Aktorka Anna Czartoryska-Niemczycka została twarzą kampanii outdoorowej promującej Radio ZET Chilli. Hasłem akcji jest liner rozgłośni brzmiący „Nastaw się na Chill Out”.

Kampania obejmuje nośniki wielkoformatowe w Warszawie. W kwietniu na rynku ukaże się nowa płyta sygnowana przez Radio ZET Chilli, której okładka będzie ściśle nawiązywać do kampanii.

Akcję przygotował i zaplanował dział promocji Grupy Eurozet.

Radio ZET Chilli obecnie realizuje też kampanię internetową pod hasłem „Nie masz już ulubionego radia?” (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,4 proc. (zobacz szczegóły).

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas