Prasa 2018-11-05
48

Anna Jurgaś po 9 latach odchodzi z Burda Media. Będzie nowa naczelna „Glamour”

Anna Jurgaś Anna Jurgaś

Z końcem października 2018 roku Anna Jurgaś odeszła z Burda Media Polska, gdzie od 2009 roku była redaktor naczelną miesięcznika „Glamour”.

Wydawca nie komentuje odejścia Jurgaś z firmy. - Na początku listopada zostanie ogłoszone nazwisko nowej redaktor naczelnej - wyjaśnia Burda Media.

Anna Jurgaś z Wydawnictwem Burda związana była od października 2009 roku, kiedy przejęła stanowisko redaktor naczelnej „Glamour”. Poprzednio pracowała w Edipresse jako redaktor naczelna magazynów „Hot, Moda & Shopping” i „Viva! Moda”, a także kierowała działem Moda w dwutygodniku „Viva!”. W latach 1996-2002 była fashion directorem w magazynie „Elle”.

Odejście Anny Jurgaś to kolejna zmiana w Burdzie w ostatnim czasie. W zeszłym tygodniu z wydawnictwem rozstała się Aldona Sosnowska-Szczuka, która przez ponad 4 lata pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala”.

„Glamour” miał być bliżej millenialsów

Przypomnijmy, że na początku roku w miesięczniku „Glamour” wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Oparto je na wynikach badań wśród czytelniczek, które miały potrzeby podobne do oczekiwań tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowaniu uległ też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - tłumaczyła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jurgaś.

Jesienią 2017 roku w „Glamour” zmieniono layout, poszerzono działy mody, urody, fitnessu, zdrowia, kultury oraz psychologii oraz wprowadzono sekcje Newsletter i Wellbeing. Natomiast na początku ub.r. Burda International Polska uzyskała przedłużenie o kilka lat licencji na wydawanie pisma.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Glamour” w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 32 250 egz.

Autor: łb

Więcej informacji: Anna Jurgaś, Burda Media Polska, Glamour

KOMENTARZE (48) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas