Radio2022-01-13
9

Anna Justka szefową promocji stacji muzycznych Agory

Anna Justka, fot. materiały prasoweAnna Justka, fot. materiały prasowe

Do zespołu Grupy Radiowej Agory dołączyła Anna Justka, która została szefową promocji stacji muzycznych. Będzie odpowiadała za działania wpierające wizerunek i rozpoznawalność radiowych marek spółki: Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda oraz Rock Radio.

Justka zajmuje się działaniami promocyjnymi w Agorze. Jako szefowa promocji stacji muzycznych zajmie się m.in. planowaniem i realizacją kampanii reklamowych, prowadzeniem projektów specjalnych oraz współpracą z partnerami. Jest specjalistką w zakresie promocji i marketingu. Jako ekspert w obszarze funkcjonalności usług na żądanie oraz marketingu produktowego w ostatnich latach odpowiedzialna była za rozwój oferty OTT w Orange. Poprzednio była związana również z Onetem oraz Vectrą.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej, a także online. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć największe przeboje lat 80., 90. i dwutysięcznych. https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki/query:Agora

Z kolei Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. Obecnie programu stacji można słuchać w ośmiu miastach - w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku (częściowo też w Sopocie i Gdyni), Bydgoszczy, Opolu oraz na Śląsku.

W trzecim kwartale ub.r. przychody Grupy Agora w segmencie radiowym wzrosły o 16,3 proc. do 25,7 mln zł, z czego wpływy reklamowe zwiększyły się o 11,7 proc. do 21,9 mln zł. W sprawozdaniu Agory zwrócono uwagę, że wartość całego rynku reklamy radiowej wzrosła w tym okresie tylko o 4 proc.

 

Autor:jk

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas