Reklama2022-08-21
35

Anna i Robert Lewandowscy w kampanii sieci Lidl

Sieć dyskontów Lidl Polska ruszy z ogólnopolską akcją, która ma pomóc dzieciom rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. W kampanii mają wziąć udział Anna i Robert Lewandowscy. Akcja ma wystartować 5 września.

Firma na razie nie podała szczegółów projektu – planuje je podać na konferencji prasowej pod koniec sierpnia. W zaproszeniu znalazły się informacje, że w akcji wezmą udział Lewandowscy. Business Insider Polska ustalił jednak, że zdjęcia do kampanii były nagrywane na kilka dni przed transferem piłkarza do FC Barcelony.

Sieć Lidl w ostatnich latach mniej nie korzystała ze znanych osób w swoich kampaniach i akcjach promocyjnych - od kilku lat promowała się hasłem „Więcej na radość z życia”.

Robert Lewandowski jest od kilku tygodni zawodnikiem FC Barcelony. Przeszedł tam z Bayernu Monachium. W marcu zakończył stałą współpracę z chińską marką Huawei, której ambasadorem w całej Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii został w 2015 r. Huawei promowała też Anna Lewandowska.

W czasie swojej kariery Lewandowski promował wiele innych produktów, m.in. kawę sygnowaną własną marką RL9, sieć T-Mobile czy szampon Head & Shoulders.

Lidl z ponad 810 sklepami w Polsce

Sieć Lidl ma ponad 810 sklepów w Polsce i e-sklep z ofertą non-food.

W roku finansowym od marca 2020 do lutego 2021 r. wpływy netto spółki komandytowej Lidl, odpowiadającej za działalność Lidl Polska, ze sprzedaży towarów i materiałów wyniosły 23,85 mld zł, wobec 21,69 mld zł rok wcześniej. Natomiast przychody netto ze sprzedaży produktów wzrosły z 14,11 do 21,16 mln zł. Obecnie sieć zatrudnia w Polsce ponad 25 tys. pracowników.

Autor:PP

KOMENTARZE(35)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas