Telewizja2019-02-14
28

Anna Mucha i Antoni Królikowski w nowym show TVP1 „To był rok!”. Znika „Big Music Quiz”

fot. instagram / Anna Muchafot. instagram / Anna Mucha

W piątek 8 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje nowe widowisko rozrywkowe „To był rok!”, w którym aktorzy Anna Mucha i Antoni Królikowski oraz zaproszone gwiazdy będą rywalizować w różnych konkurencjach. „To był rok!” zastąpi „Big Music Quiz”, a show poprowadzi Marzenia Rogalska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Formuła „To był rok!” jest podobna do teleturnieju „Kocham cię, Polsko!”: w programie konkurują dwie gwiazdorskie drużyny, na czele których stoją kapitanowie Anna Mucha i Antoni Królikowski. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Program poprowadzi Marzena Rogalska.

Gwiazdy będą rywalizować ze sobą w trzech głównych rundach, w quizach dotyczących wybranego roku. Uczestnicy odpowiedzą na pytania związane z popkulturą, modą, obyczajami i życiem codziennym, ale też ze sportem, motoryzacją, zabawkami czy gadżetami. Pytania będą ilustrowane materiałami, m.in. z archiwum TVP.

W kolejnych odcinkach pojawią się m.in. stylizowana na tamte czasy scenografia oraz kostiumy i make-up uczestników, kapitanów drużyn i prowadzącej. Natomiast na scenie pojawią się goście muzyczni.

Program „To był rok!” powstaje na licencji holenderskiego formatu „Oh, wat een jaar!”, należącego do Talpa Media. Polską edycję przygotowuje Rochstar.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, premierę „To był rok!” w TVP1 zaplanowano na 8 marca br. o godz. 21.30. Wiosną widowisko „To był rok!” zastąpi w piątkowy wieczór inne muzyczne show „Big Music Quiz”, które prowadzili Sławomir i Kajra.

Drugi sezon „Big Music Quiz” Jedynka emitowała w piątki około godz. 21.30, w okresie od 14 września do 14 grudnia ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju wyniosła 971 tys. osób, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,80 proc. w grupie 16-59. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,74 mln zł.

Warto dodać, że „Kocham cię, Polsko!” - po powrocie na antenę w 2016 roku - jest emitowany w wiosennej ramówce Dwójki. Do tej pory jednak TVP nie potwierdziła kontynuacji tego formatu w najbliższych miesiącach.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia oglądalność minutowa TVP1 wynosiła 740 636 widzów (6,56 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalność - 10,25 proc.

Autor:łb

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas