Telewizja2011-09-12
0

Anna Pater w AMC/Sundance Channel Global

Anna Pater została reprezentantem ds. sprzedaży i marketingu afiliackiego w AMC/Sundance Channel Global. Będzie zajmować się dystrybucją Sundance Channel w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Wcześniej Pater była menedżerem ds. dystrybucji i marketingu afiliackiego w Fox International Channels Poland. Na tym stanowisku była odpowiedzialna m.in. za sprzedaż kanałów z portfolio firmy do sieci kablowych oraz współpracę w zakresie marketingu B2B z sieciami kablowymi i platformami cyfrowymi.

Przed podjęciem pracy w FIC Poland, Anna Pater pracowała jako menadżer ds. marketingu afiliackiego w spółce Program (polska agencja współpracująca z takimi firmami, jak m.in. National Geographic Channel, History, BBC, Polsat Sport, Crime & Investigation Network, CNBC Europe, ESPN oraz 4fun.tv).

Sundance Channel należy do firmy AMC Networks, która jest jednym z największych amerykańskich producentów telewizyjnych i filmowych. Kanał Sundance Channel jest dostępny w Polsce od kwietnia 2010 roku i nadawany jest z angielską ścieżką dźwiękową i polskimi napisami w UPC Polska w wersji standardowej oraz HD.

Autor:kl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas