Wystartowała jesienna kampania reklamowa butów CCC z udziałem aktorów Anny Przybylskiej i Piotra Adamczyka. Reklamy do akcji nakręcono w Londynie.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji CCC obejmuje telewizję (stacje reprezentowane przez Polsat Media), prasę (inserty z ofertą handlową w wybranych tytułach prasowych) oraz internet (nowy serwis CCC).
Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy CCC pod kierunkiem dyrektora kreatywnego Anny Witkowskiej i dyrektora marketingu Krzysztofa Śliwińskiego. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Lemon Film, nowy serwis CCC przygotowała firma Huncwot, a realizacją sesji zdjęciowej dział marketingu CCC zajął się wspólnie z niezależną producentką Martą Siemionko. Czas reklamowy w telewizji kupił dom mediowy Starmedia.
Anna Przybylska i Piotr Adamczyk reklamują CCC od wiosny br., a materiały do poprzedniej kampanii z ich udziałem zostały zrealizowane w Barcelonie (więcej na ten temat).