Reklama2023-01-17
9

Anna Ziętek została dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej

Anna ZiętekAnna Ziętek

Anna Ziętek zarządza działaniami marketingowymi i komunikacją marki w Mennicy Polskiej. Poprzednio dyrektorem marketingu był Bartosz Grad, który zakończył pracę z końcem 2022 roku.

Ziętek w Mennicy Polskiej zajmuje się strategią i realizacją działań marketingowych oraz kreowaniem i wdrażaniem kompleksowej strategii komunikacji marki. Koordynuje też pracę działu i podlega bezpośrednio Katarzynie Budnickiej, prezes zarządu Mennicy Polskiej.

Wcześniej także Polskie Radio

Anna Ziętek wcześniej pracowała w Polskim Radiu, firmach Multimedia Polska/Vectra, Gedeon Richter i Audika.

Jest ekspertem w budowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu reputacją i wizerunkiem organizacji. Specjalizuje się też w opracowywaniu i wdrażaniu programów employee advocacy.

Tworzy strategie employer branding oparte głównie na social mediach i promocji marek osobistych pracowników – akcentując ich pozycję ekspercką.

Jest zwolenniczką komunikacji human 2 human.

Autor:pr

Więcej informacji:Anna Ziętek

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas