Pod hasłem „W Answear starają się bardziej” zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Answear.com (należącego do firmy WearCo), która oprócz Polski będzie prowadzona na innych rynkach jego działania w Europie Środkowo-Wschodniej.
Spot z kampanii ma w czytelny sposób prezentować najważniejsze korzyści robienia zakupów w Answear.com: duży wybór modnych produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domu oraz darmowe zwroty.
- W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w reklamie. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w ciągu 24 godzin. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata - wylicza Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce w Answear.com. - Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki Answear nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie - dodaje.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów Answear.com. We wrześniu br. serwis odwiedziło 516,8 tys. polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
W Polsce spoty (30-sekundowy i dwa 15-sekundowe) będą emitowane w wybranych kanałach telewizyjnych do 13 grudnia w kanałach z oferty TVP, TVN i Polsatu.
Jest to pierwsza akcja reklamowa Answear.com, która obejmie również inne kraje, w których działa ten sklep. Będzie prowadzona na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Kreacją reklam zajęła się agencja San Markos, a czas reklamowy w telewizji zaplanował i kupił dom mediowy Starcom MediaVest Group.