Radio2016-12-27
33

Antyradio promuje się hasłem „We mnie jest rock”

We wtorek 27 grudnia br. wystartuje kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet) pod hasłem „We mnie jest rock”. Akcja obejmuje internet, prasę, telewizję i działania outdoorowe w czternastu polskich miastach.

Plakaty w kampanii wizerunkowej „We mnie jest rock” pokazują klisze rentgenowskie z prześwietloną klatka piersiową i dłonią. To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji, które miało miejsce w 2014 roku. Akcja ma zwiększyć rozpoznawalność marki.

- Antyradio to największa rockowa sieć radiowa w Polsce. Celem kampanii jest ugruntowanie jej pozycji numer jeden w swoim segmencie poprzez poszerzenie rozpoznawalności marki i dotarcie do nowych odbiorców. W ostatnim czasie słuchalność Antyradia rośnie w rekordowym tempie. Chcemy ten trend wzmocnić i utrzymać w 2017 roku - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

W pierwszej kolejności ruszy kampania w internecie - od 27 grudnia banery wizerunkowe radia pojawią się na portalach Onet, Wirtualna Polska oraz Interia.

Od nowego roku kampania obejmie także outdoor (citylighty, ekrany LED i LCD, autobusy komunikacji miejskiej) w tym plakaty w czternastu miastach, w których nadaje Antyradio (Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Olsztyn, Poznań, Zielona Góra, Łódź, Wrocław, Katowice, Sosnowiec, Bielsko-Biała, Kraków, Rzeszów i Warszawa). W drugim etapie kampania Antyradia obejmie prasę („Playboy”, „CKM” i „Dziennik Zachodni”) i telewizję.

Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

Z danych Radio Track wynika że od września do listopada br. udział Antyradia w rynku radiowym wyniósł 1,6 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:Antyradio, We mnie jest rock

KOMENTARZE(33)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas