Reklama2013-09-12
2

Apap w odświeżonych opakowaniach

W październiku lek przeciwbólowy Apap (produkowany przez USP Zdrowie) trafi do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Jako pierwsze zostaną zmienione pudełka Apapu Extra, Apapu i Apapu Noc.

Nowe opakowania Apapu mają być bardziej czytelne i nowoczesne. W nowej wersji każde pudełko Apapu jest opatrzone charakterystycznymi dla swojego działania symbolami i koloram.

Ma to pomóc rozróżnić pacjentom i farmaceutom poszczególne warianty i grupy terapeutyczne produktów.

To pierwsza modyfikacja identyfikacji produktowej tej marki od 2008 roku. Zmiany obejmują wszystkie wersje i produkty Apapu (także plastry przeciwbólowe, preparaty dla dzieci i Apap w nowych formach, tj. granulkach niewymagających popijania), dzięki czemu identyfikacja marki zostanie uspójniona.

Jako pierwszy, w październiku br., w nowych opakowaniach pojawi się Apap Extra. Zaraz potem odświeżone zostaną pudełka Apapu i Apapu Noc, następnie Apapu Thermal, Apapu Ice oraz Apapu Junior, a na koniec - Apapu Direct.

USP Zdrowie nie informuje, która agencja zaprojektowała nowe opakowania Apapu.

Autor:tw

Więcej informacji:Apap, USP Zdrowie, rebranding

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas