Reklama2012-07-10
0

„Apetyt na zabawę” promuje serki Hochland

Trwa internetowy konkurs „Apetyt na zabawę” promujący serki topione Hochland. Przygotowała i realizuje go agencja Interactive Solutions.

W konkursie „Apetyt na zabawę” uczestnicy mają za zadanie zaproponować najlepszą kombinację smaków, która powinna znaleźć się w jednym opakowaniu serków topionych Hochland, i uzasadnić swój wybór. Główną nagrodą jest wprowadzenie na rynek zwycięskiej kombinacji smaków, wybranej przez jury, wraz z podaniem nazwiska jej autora. Dodatkowo otrzyma on lodówkę Smeg. Kolejne dwa miejsca zostaną nagrodzone sprzętem AGD, a autorzy prac najwyżej ocenionych są przez internautów w 3 etapach otrzymają bony podarunkowe.

Konkurs - rozpoczęty z końcem czerwca, a zaplanowany do 17 lipca - jest prowadzony na stronie apetytnazabawe.pl. Wspierają go też reklamy bannerowe w innych serwisach. Mechanikę i kreację całej akcji przygotowała agencja Interactive Solutions.

Autor:tw

Więcej informacji:Hochland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas