Orange Polska udostępnił do testowania nową wersję aplikacji Mój Orange, za pomocą której klienci operatora mogą samodzielnie zarządzać swoim kontem.
Mój Orange pozwala samodzielnie i bezpłatnie zarządzać usługami, sprawdzić wykorzystanie minut i internetu, ceny usług oraz faktury i płatności. W aplikacji można znaleźć także szczegóły połączeń, zawartych umów i kupionych usług. Jak podaje operator, korzysta z niej 1,5 mln klientów.
W nowej wersji Mój Orange operator uwzględnił niektóre komentarze i sugestie użytkowników. Aplikacja zyskała nowy wygląd. Użytkownicy mający więcej usług nie muszą już się przełączać, żeby je zobaczyć - wszystko umieszczono w jednym miejscu.
Kolejną zmianą jest ułatwienie logowania. Do nowej aplikacji można zalogować się tak samo, jak na konto na stronie www, a loginem jest ten sam adres e-mail.
Nowe Mój Orange ma także zaoferować sklep z telefonami, tabletami i akcesoriami, które będzie można zamówić nie wychodząc z domu. Ponadto w zakładce "Dla Ciebie" będzie można znaleźć specjalne zniżki i promocje.
Wersja beta aplikacji Mój Orange jest dostępna tutaj.
Orange Polska wypracował w trzecim kwartale 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).