Reklama2012-04-23
0

„Aqua Elegance” w letniej kampanii Mohito

Ruszyła kampania reklamująca letnią kolekcję ubrań Mohito (produkowanych przez LPP). Akcję dział marketingu tej marki przygotował wspólnie z firmami AFphoto i Cookie.

Kampania letniej kolekcji Mohito nosi nazwę „Aqua Elegance”, która ma podkreślać inspirację oceanicznymi barwami nadającą elegancki charakter tym ubraniom. Poszczególne layouty są utrzymane w wysublimowanej, morskiej stylistyce, eksponującej kolory takie jak błękit, turkus, kobalt czy szmaragd.

Sesję zdjęciową na potrzeby akcji zorganizowano na hiszpańskiej Teneryfie. Fotografie wykonał Mateusz Stankiewicz (kolejny raz pracujący dla marki Mohito), stylizacją zajęła się Olga Piekarska, natomiast fryzury przygotował Piotr Wasiński, a makijaże - Patrycja Dobrzeniecka. Za realizację całej sesji odpowiadała agencja AF photo.

>>> Letnia odsłona kampanii Mohito (fotogaleria)

Działania reklamowe prowadzone są w prasie i internecie (m.in. nowa odsłona serwisu mohito.com przygotowana we współpracy z agencją Cookie). Akcja, podobnie jak sama marka Mohito, jest skierowana głównie do samodzielnych finansowo kobiet w wieku 25-35 lat. Za pomysł, kreację i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Mohito wspólnie z agencją AF photo.

Autor:tw

Więcej informacji:Aqua Elegance, Mohito

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas