Reklama2008-11-17
0

ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy

Firma ARBOinteractive Polska udostępniła odnowioną wersję systemuSmartContext umożliwiającą wybór poszczególnych witryn, biorącychudział w danej kampanii.

SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, działającym nazasadzie podkreślenia słów kluczowych w treści strony. Emitowanyjest na witrynach należących do ARBOinteractive Polska, m.in.Wizaz.pl, Chip.pl, CKM.pl, RadioZet.pl, Jobs.pl, BiznesPrawo.pl czyAutoGaleria.pl.

- Reklama intekstowa nawiązuje do treści, które interesująużytkownika. Pojawia się dopiero po najechaniu kursorem na słowokluczowe. Powoduje to, iż oferowane przez SmartContext formy niedrażnią internautów - mówi Agnieszka Bunia, account managerodpowiedzialna za sprzedaż agencyjną w SmartContext.

Wraz ze startem nowego systemu SmartContext wykorzystującegorównież kreacje multimedialne jak grafika, flash i video rozpoczętoemisję pierwszych kampanii dla takich Klientów, jak PZU, CityHandlowy, Polkomtel, PTC Era, Loreal, Microsoft, 5.10.15, AXA czyLee.

Autor:ak

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas