Reklama2010-02-18
2

ARBOvision dalej dla Oticon Polska

Firma Oticon po raz trzeci z rzędu podpisała umowę z agencją ARBOvision na na roczne działania marketingowo-promocyjne.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision przeprowadzi działania z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. niestandardowych działań internetowych, ePR wraz z social media.

W tym roku agencja planuje prowadzenie wzmożonych niestandardowych działań prosprzedażowych offline i online angażujące również radio i telewizję. Akcje promocyjne skierowane są przede wszystkim do osób starszych.

W ramach działań promocyjnych ARBOvision planuje m.in. refreshing portalu społecznościowo-edukacyjnego Słuchowisko.net skierowanego do osób niedosłyszących. Innowacje na portalu ułatwią integrację osób z problemami słuchu ze środowiskiem ludzi słyszących. Kampania potrwa do końca roku. 
 

Autor:wm

Więcej informacji:ARBOvision, Oticon Polska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas