Reklama2009-02-24
0

ARBOvision dla Oticon Polska

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejnyrok współpracę z ARBOvision.

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo -promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej zakompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.

Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 rokuakcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców.Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenieuwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji nadrodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowymDziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osóbnie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługąmarketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresuCSR/CRM.

Autor:pr

Więcej informacji:ARBOvision, Oticon Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas