Reklama2007-08-09
0

ARBOvision dla Quelle Polska

ARBOvision podpisała umowę z Quelle Polska. Quelle jest pierwszymklientem polskiego oddziału ARBOvision, który rozpoczął działalnośćw lipcu br.

ARBOvision to druga, obok ARBOmedia Polska, firma z GrupyARBOmedia AG działająca w naszym kraju.

- Znalezienie pierwszego poważnego klienta ARBOvision kilkatygodni po stworzeniu firmy wskazuje, iż zapotrzebowanie na usługiz zakresu marketingu crossmediowego nie jest w pełni zaspokojone.Wynikiem pierwszych decyzji podjętych w ramach współpracy z Quellejest uruchomienie w połowie sierpnia kampanii testowej w jednej zpolskich stacji telewizyjnych. ARBOvision przeprowadzi równieżanalizę wyników oraz dokona optymalizacji kampanii w oparciu opozyskane dane - podano w komunikacie.

"Odpowiednie pozycjonowanie produktu oraz przekonanie do zakupujest niemożliwe bez prawidłowej komunikacji z konsumentami. Dziękicałościowemu podejściu do rynku mediów jesteśmy w stanie wskazaćklientowi najefektywniejsze narzędzia dotarcia do ściśle określonejgrupy celowej" - powiedział Maciej Mincer, Członek Zarządu orazCountry Manager w ARBOvision. Oferta ARBOvision obejmuje analizętargetu i potrzeb komunikacyjnych klienta, rekomendacje iplanowanie oraz realizację działań w wybranych mediach.

Mimo, iż reklamodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebęurozmaicania media-mixu, dotąd w Polsce nie funkcjonował podmiotzajmujący się wyłącznie kampaniami crossmediowymi realizowanymiwraz z usługami consultingowymi. "Nie konkurujemy z agencjamireklamowymi, interaktywnymi ani domami mediowymi. Naszą ofertękierujemy bezpośrednio do reklamodawców świadomych zalet kampaniiintegrujących przekazy w wielu mediach" - mówi Maciej Mincer."Rozwój technologii telekomunikacyjnych skutkuje pojawieniem sięnarzędzi, które w wielu przypadkach stanowią hybrydy nowoczesnychkanałów z tradycyjnymi, np. telewizja internetowa, podcasty czyblogi. ARBOvision, dzięki zapleczu infrastrukturalnemu ARBOmediaPolska, posiada dostęp do wiedzy i nowoczesnej technologii jednegoz liderów polskiego rynku reklamy internetowej. Nie ograniczamy sięjednak do interaktywnych form przekazu. Zawsze staramy się znaleźćnajefektywniejsze rozwiązanie stanowiące odpowiedź na specyficznepotrzeby danego klienta" - podsumowuje Maciej Mincer.

Autor:

Więcej informacji:ARBOvision, Quelle Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas