Reklama2007-10-08
0

ARBOvision dla Ranbaxy Polska

ARBOvision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działańmarketingowych wspierających sprzedaż nowej generacji lekuprzeciwdepresyjnego.

Ranbaxy to kolejny klient dla którego ARBOvision przygotowała irealizuje strategię promocji produktu. Głównym celem projektu jestpodniesienie sprzedaży produktów Ranbaxy poprzez zwiększeniepoziomu wiedzy o nowej generacji leków antydepresyjnych wśródpacjentów oraz lekarzy pierwszego kontaktu.

Akcja marketingowa z udziałem konsultantów medycznych obejmujeswoim zasięgiem całą Polskę. ARBOvision przeprowadzi równieżanalizę wyników dwumiesięcznej kampanii oraz dokona jejoptymalizacji w oparciu o pozyskane dane.

Autor:kk

Więcej informacji:ARBOvision, Ranbaxy Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas