Reklama 2008-02-13
0

ARBOvision z Ranbaxy Polska

ARBOvision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspomagających sprzedaż leków na nadciśnienie: Ranopril i Ramicor.

Akcja skierowana jest do lekarzy pierwszego kontaktu i swoim zasięgiem obejmuje teren całego kraju. Trwające kilka miesięcy działania mają na celu podwyższenie poziomu sprzedaży i zwiększenie świadomosci marki Ranopril i Ramicor, poprzez zastosowanie niestandardowych form z zakresu marketingu pbezpośredniego.

Akcja opierająca sie na wykorzystaniu form edukacyjnych, została przygotowana przy współpracy z lekarzami specjalistami współpracującymi z ARBOvision.

Kompleksową realizacją i przygotowaniem działań wraz kreacją i produkcją zajmuje się ARBOvision.

Autor: pr

Więcej informacji: ARBOvision, Ramicor, Ranbaxy Polska, Ranopril

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas