Reklama2007-06-24
0

Arctic: Twoja natura. Twoja woda

W czwartek, 21 czerwca pod hasłem "Twoja natura. Twoja woda"rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa naturalnej wodymineralnej Arctic (Hoop S.A.).

Kampanię przygotowała agencja Hand Made, która zdobyła zleceniew wyniku przetargu prowadzonego na przełomie kwietnia i maja b.r.To już druga kampania Hand Made dla wody Arctic, agencjazrealizowała działania komunikacyjne dla tej marki również wubiegłym roku.

articnews1

Celem tegorocznej kampanii wody Arctic jest podkreślenie jejnaturalnego pochodzenia oraz orzeźwienia, które wpisane jest watrybuty marki. Dodatkowo komunikacja mocno eksponuje wizerunekmarki Arctic (świat glamour, sukces, aspiracyjność). Na potrzebykampanii przygotowany został nowy, 30-sekundowy, spot telewizyjny.Akcja spotu osadzona jest w świecie mody, a woda przedstawionazostała jako sprawdzony sposób na naturalne, arktyczne orzeźwieniei pobudzenie w chwilach, gdy dopada nas zmęczenie i pragnienie.

articnews2

Kampania prowadzona jest głównie w TVN i Polsacie. Planowaniemediów przeprowadził dom mediowy MindShare.

Metryka

Hasło reklamowe: Twoja natura. Twoja woda.
Klient: Hoop S.A. (Arctic)
Agencja: Hand Made
Branża: FMCG
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: czerwiec - bez podania terminu zakończenia
Grupa docelowa:
Dom mediowy: MindShare
Dom produkcyjny: Tango
Manager projektu: ze strony klienta - Hoop S.A.: Elżbieta Mudź,Marcin Kubajczyk
Art director: Agnieszka Trzeciak
Copywriter: Marcin Palarczyk, Agnieszka Trzeciak
Account: Artur Lalewicz.

Autor:kk

Więcej informacji:Arctic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas