Prasa2012-09-07
1

Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine

Arkadiusz Marszałek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego w wydawnictwie K-Magazine, wydawcy miesięcznika lifestylowego „K MAG”.

Marszałek będzie sprawował nadzór nad kluczowymi obszarami działalności firmy poczynając od planowania działań marketingowych i sprzedaży reklam, poprzez produkcję magazynu i jego dystrybucję, aż po finanse i księgowość. Będzie także koordynował prace w obszarze wykorzystania nowych technologii i aplikacji mobilnych.

- Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie, znajomość branży oraz niesamowite wyczucie i precyzja biznesowa Arkadiusza zapewnią nam szybki dostęp do nowych rozwiązań marketingowych oraz przyczynią się do dalszego rozszerzenia grupy naszych odbiorców - mówi Mikołaj Komar, redaktor naczelny magazynu „K MAG”.

Od dwóch lat Arkadiusz Marszałek prowadzi swoją firmę ROI Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP, gdzie m.in. odpowiadał za działania reklamowe dla Telekomunikacji Polskiej i Orange. W przeszłości był też zarządzającym polskim oddziałem Media Audits, a następnie Accenture Marketing Sciences. Swoją karierę zawodową zaczynał od pracy w OMD Group.

Autor:pp

Więcej informacji:Arkadiusz Marszałek, K-Magazine

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas