Reklama2003-04-14
0

Arteria dla AIG Polska TU S.A.

Firmy AIG Polska TU S.A. oraz Arteria podsumowały pierwsze pół roku realizacji

Firmy AIG Polska TU S.A. oraz Arteria podsumowały pierwsze pół roku realizacji outsourcingowej sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Od września 2002 r. zanotowano 700 - procentowy wzrost liczby klientów. Do osiągnięcia wyniku przyczyniło się wykorzystanie pionierskiego na polskim rynku modelu współpracy Third Party Administration (administracji przez firmę trzecią).

Od września 2002 r. Arteria prowadzi dla AIG Polska TU S.A. projekt mający na celu pozyskiwanie nowych klientów na ubezpieczenia NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) oraz ich obsługę posprzedażową. Kompleksowe działania marketingu bezpośredniego składają się z wielu etapów, począwszy od przedstawienia oferty i inicjacji procesu sprzedaży, poprzez pełną obsługę cyklu sprzedaży, po usługi posprzedażowe.

Specyfika sprzedaży ubezpieczeń NNW przez AIG Polska TU S.A. polega na wykorzystaniu skutecznego i sprawdzonego narzędzia marketingu bezpośredniego, jakim jest prezentacja własnej oferty klientom innej firmy, nazywanej Partnerem. W zamian za umożliwienie prezentacji oferty klientom Partnera (np. instytucji medialnych, firm telekomunikacyjnych itp) towarzystwo ubezpieczeniowe przygotowuje dla tych Klientów specjalną, szczególnie korzystną ofertę. Partnerami tego przedsięwzięcia są Bertelsmann Media, Reader's Digest, Idea, Geant Kredyt.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas