Reklama2005-03-30
0

Arteria rozwija dział Marketing Services

Arteria wyodrębniła nowy dział - Marketing Services

Dzięki stosowaniu unikalnych rozwiązań technologicznych, krok ten pozwala Arterii na kompleksową integrację działań z zakresu marketingu i sprzedaży oraz pozwala na bieżące monitorowanie relacji nakładów marketingowych i wyników sprzedaży - czytamy w komunikacie prasowym.

Rozwój usług marketing services jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie naszych klientów - powiedział Wojciech Bieńkowski, dyrektor zarządzający Arterii. Projekty z zakresu field, trade i direct marketingu realizowaliśmy od dawna w ramach dotychczasowych struktur Arterii oraz Nova Communications Group. Z uwagi na ich strategiczne znaczenie, zdecydowaliśmy się utworzyć nowy dział Marketing Services, którego dyrektorem został Tomasz Makaruk - dodał Wojciech Bieńkowski.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas