Reklama2015-11-24
1

Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Artresan (USP Zdrowie). Przetarg na jej obsługę wygrała ostatnio agencja FCB Warsaw, a wraz z nią akcję przygotowały firmy Selfish 3 i Starcom.

Kampania przebiega pod hasłem "Działajmy. Przed nami druga połowa życia”. Marka mierzy się w nim ze stereotypowym podejściem do funkcjonowania ludzi starszych w społeczeństwie, których aktywność fizyczna po przekroczeniu 50, a nawet 40 roku życia znacznie się ogranicza, bądź zamiera z powodu dolegliwości stawowych.

Kampanię rozpoczęła emisja 30-sekundowego spotu wprowadzającego na rynek nowy produkt - Artresan Efekt z opatentowanym składnikiem ApresFlex, który dzięki swoim naturalnym właściwościom ma wspierać prawidłowe funkcjonowanie stawów.

Spot wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:km

Więcej informacji:Artresan, Artresan Efekt, ApresFlex

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas