Radio 2021-11-30
16

RMF Classic w tym roku świąteczne przeboje gra wcześniej

Od środy, 1 grudnia, RMF Classic jak co roku zmienia swój profil muzyczny i przez cały dzień grać będzie największe przeboje związane z okresem Bożego Narodzenia. Termin startu akcji „Najpiękniejsza Muzyka na Święta” w tym roku wybrali słuchacze.

To już 10. edycja akcji, która od lat niezmiennie cieszy się wielką popularnością wśród słuchaczy.  - W tym roku pod hasłem „Najpiękniejsza Muzyka na Święta” grać będziemy wcześniej, a decyzję w tej sprawie oddaliśmy w ręce słuchaczy. To oni w internetowym głosowaniu wybrali datę 1 grudnia  - mówi Paweł Pawlik, dyrektor programowy RMF Classic. Rok temu akcja ruszyła 7 grudnia.

Na antenie zabrzmią klasyczne, gwiazdkowe standardy sprzed lat, ale w świąteczny nastrój wprowadzi słuchaczy także cała plejada najpopularniejszych artystów naszych czasów: Céline Dion, Michael Bublé, Robbie Williams, John Legend, Kylie Minogue, Bryan Adams czy Paul McCartney. Nie zabraknie znakomitych polskich wykonawców, takich jak Kayah, Grzegorz Markowski, Czerwone Gitary czy Skaldowie.

Piosenka także od Artura Andrusa

Wśród „piosenek z dzwoneczkami” pojawi się również świąteczny utwór, napisany specjalnie dla RMF Classic przez Artura Andrusa w wykonaniu samego autora i zespołu rozgłośni. Andrus współpracuje ze stacją od 2018 roku, dołączył do skłądu po odejściu z Trójki. W Wigilię i podczas Świąt Bożego Narodzenia na antenie zabrzmią również tradycyjne, polskie kolędy.

W grudniu powraca też muzyczna zabawa dla słuchaczy, czyli Plebiscyt na Świąteczny Przebój Wszech Czasów. Słuchacze wybiorą swoje ulubione gwiazdkowe piosenki w internetowym głosowaniu, a finału można będzie wysłuchać na antenie RMF Classic 26 grudnia.

Akcję „Najpiękniejsza Muzyka na Święta” wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę (tygodniki i miesięczniki) oraz internet (bannery i spoty wideo w głównych portalach). Za planowanie i zakup mediów oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest dział promocji RMF Classic.

Według badania Radio Track Kantar Polska w okresie od sierpnia do października br. RMF Classic miało 1,4 proc. udziału w rynku słuchalności.

Autor: jk

Więcej informacji: RMF Classic, Artur Andrus

KOMENTARZE (16) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas