Reklama 2013-03-19
3

Artur Biernacki na nowym stanowisku w Clear Channel Poland

Artur Biernacki objął w Clear Channel Poland nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji przychodów i badań. Poprzednio pełnił w firmie funkcję managera ds. badań.

Jako dyrektor ds. optymalizacji przychodów i badań Artur Biernacki będzie kierował nowym działem odpowiedzialnym za komercyjny kształt oferty Clear Channel Poland i optymalizację przychodów. Struktura będzie współpracować ze wszystkimi działami, a szczególnie ze sprzedażą i marketingiem.

W nowym dziale Biernacki będzie pracował razem z Joanną Szymańską, która jako manager ds. optymalizacji przychodów zajmuje się realizacją strategii w obszarze marketingu handlowego. Jednocześnie będzie nadal odpowiedzialny w firmie za badania, w tym za projekt standardu badań reklamy zewnętrznej Postar (przeczytaj o nim więcej).

Artur Biernacki pracuje w Clear Channel od 12 lat, ostatnio pełniąc funkcję managera ds. badań. Od początku zajmował się badaniami - zarówno całej reklamy zewnętrznej, jak wewnętrznymi badaniami efektywności oferty Clear Channel. Wcześniej pracował w biurze reklamy Grupy TVN oraz w dziale mediów agencji McCann-Erickson (obecnie Universal McCann). Z branżą reklamowo-mediową jest związany od 18 lat.

Autor: tw

Więcej informacji: Artur Biernacki, Clear Channel Poland

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas