Telewizja2019-12-17
0

Artur Pacuła i Patryk Piputa rozstali się z The Walt Disney Company

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Wraz z koncem października z firmą The Walt Disney Company rozstali się Artur Pacuła i Patryk Piputa.

Artur Pacuła i Patryk Piputa w ostatnich latach w spółce odpowiadali za region Europy Środkowo-Wschodniej (odpowiednio jako chief marketing officer and head of Disney Interactive oraz head of media sales & brand partnerships).

Pacuła z The Walt Disney Company związany jest od 2002 roku. Przed objęciem funkcji szefa marketingu Disney Interactive był dyrektorem marketingu i komunikacji w spółce. Przed dołączeniem do Disneya pracował w Sony Music Entertainment i Solopan. Ukonczył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Z kolei Piputa w Disneyu pracował od 2010 roku. Wcześniej związany był z Discovery Networks, Initiative i Media Direction OMD. Jest absolwentem Uniwersytetu Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W połowie br. Disneyem na Europę Środkową i Wschodnią przestała kierować Katarzyna Westermark, którą zastąpił Kakhaber Abashidze.

Zmiany są konsekwencją przejęcia przez Disnaeya w marcu br. za 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox. Koncern stał się wtedy właścicielem praw do wielu popularnych filmów i seriali, a także studiów producenckich i platformy kablowej.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas