Reklama2016-07-27
2

Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)

Ruszyła kampania sieci telekomunikacyjnej T-Mobile reklamującą sponsorowaną przez nią scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa - jest Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu.

W reklamach Artur Rojek opowiada krótko o historii i znaczeniu muzyki elektronicznej, prezentowanej na scenie T-Mobile Electronic Beats, dla Off Festiwalu. Zaprasza też do obecności na festiwalu (jego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia) oraz korzystania z usług T-Mobile.

Jest to kolejna kampania reklamowa sieci T-Mobile związana z wydarzeniem muzycznym. W ostatnich tygodniach telekom promował się biletami na koncert DJ Avicii podczas sponsorowanego przez firmę festiwalu Music Power Explosion, a wcześniej w kampanii sieci wystąpiła - razem z Kingą Preis - Patricia Kazadi, prowadządza pasmo Elektronic Beats w kanałach 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/t-mobile-rusza-z-rejestracja-numerow-prepaid-co-musza-zrobic-uzytkownicy ##

 

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe przygotowała SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w social media odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

Autor:tw

Więcej informacji:T-Mobile, Off Festival, Artur Rojek

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas