Internet2015-07-14
3

Artykuły z „Piłki Nożnej” w serwisach Wirtualnej Polski, dziennikarze portalu ze stroną w tygodniku

Grupa Wirtualna Polska zaczyna współpracę redakcyjną z tygodnikiem „Piłka Nożna”, w ramach której teksty z pisma będą publikowane w serwisach sportowych Grupy WP, natomiast jej dziennikarze będą redagować swoją stronę w tygodniku.

W ramach współpracy w serwisach Sport.wp.pl i Sportowefakty.pl będą publikowane trzy kluczowe artykuły z każdego numeru „Piłki Nożnej” oraz obszerne streszczenia innych tekstów. Natomiast dziennikarze piłkarscy Wirtualnej Polski będą przygotowywać artykuły na jedną stronę w wydaniu papierowym „PN”. Ich teksty po raz pierwszy są w numerze, który ukazuje się we wtorek.

- Na tej kolumnie będzie felieton (pierwszy napisał Michał Kołodziejczyk) oraz przygotowany przez dziennikarzy Wirtualnej Polski artykuł piłkarski - opisuje Adam Godlewski, szef zespołu redakcyjnego „Piłki Nożnej”. Nie obawia się, że udostępnienie portalowi najciekawszych tekstów wpłynie negatywnie na sprzedaż pisma. - Nasze teksty będą publikowane w serwisach WP z kilkudniowym opóźnieniem. Dla nas to będzie promocja, dla nich pozyskanie atrakcyjnego kontentu, więc korzyści powinny być obopólne - ocenia. - To początek długofalowej współpracy, którą będziemy rozwijać na kilku płaszczyznach - zapowiada Godlewski.

W I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Piłki Nożnej” wynosiła 12 862 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników), a serwis internetowy pisma w kwietniu br. zanotował 113,9 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

- W strategii stawiamy na angażujące, wysokiej jakości treści oraz współpracę z renomowanymi partnerami, a „Piłka Nożna” nie ma konkurencji wśród magazynów piszących o futbolu. Dzięki umowie wzbogacamy nasz kontent, prezentując jednocześnie autorskie materiały dziennikarzy GWP na stronach tygodnika - uzasadnia tę współpracę Dariusz Górzny, dyrektor działu sportowego Grupy Wirtualna Polska.

Przypomnijmy, że od marca br. Wirtualna Polska realizuje wspólnie z TVP Sport program „Dwójka sędziowska” (więcej o nim).

Dział sportowy WP.pl miał w kwietniu br. 3,53 mln użytkowników i 102 mln odsłon, a Sportowefakty.pl - 2,04 mln użytkowników i 85,2 mln odsłon (według Megapanelu).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas