PR2006-10-22
0

ARW Image PR dla BZ WBK

ARW Image Public Relations podpisała umowę z Bankiem Zachodnim WBK S.A., włączając się w nową kampanię reklamową banku.

Nowa kampania Banku Zachodniego WBK skierowana jest do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Wobec dużego asortymentu nowych usług i produktów lansowanych w kampanii, a także  faktu, że w BZWBK każda firma ma swojego doradcę, agencja GPD z Poznania, odpowiedzialna za kreację postanowiła, że elementem spajającym kampanię będzie właśnie postać firmowego doradcy. Bohaterami serii reklam będą autentyczni doradcy BZWBK.  W kreacji zastosowano również dodatkowy element polegający na ukazywaniu tylko połówek twarzy każdego z doradców. Taki zabieg znajduje swoje odzwierciedlenie w haśle „Dobry doradca to połowa sukcesu”, które spaja i podsumowuje całą kampanię. Kampania wykorzystuje prasę, telewizję, radio, internet, siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski oraz kompletny zestaw materiałów w każdej placówce BZWBK.

ARW Image PR zajmuje się w nowej kampanii przekazaniem informacji o nowym pakiecie  usług i produktów BZ WBK prasie branżowej poszczególnych środowisk zawodowych małych i średnich firm. ARW Image PR zlecono również zakup mediów w tym obszarze. Umowa podpisana została do stycznia 2006 roku.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas