Reklama2011-07-06
0

At Media brokerem reklamowym Viacom Blink!

At Media będzie sprzedawać ofertę reklamową kanału Viacom Blink!. Obejmie ona pakiety spotów, reklamy na stronie internetowej oraz działania niestandardowe.

Viacom Blink! - kanał rozrywkowy dla kobiet 16-49 lat, który do startu przygotowuje firma Viacom International Media Networks - to 55. stacja w ofercie At Media. Broker pracuje też dla pozostałych kanałów Viacom International Media Networks: MTV, Viva Polska, Nickelodeon, Comedy Central i Comedy Central Family.

>>> W wakacje debiut  Viacom blink!

Na razie w Viacom Blink! oferowane są pakiety spotów. Sprzedaż gwarantowanej widowni w kanale ruszy, kiedy rozpocznie on już nadawanie i zostanie objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Ponadto marketerom proponowane są reklamy w serwisie internetowym stacji, a także eventy i akcje BTL.

>>> Sportklub znika z oferty At Media

- Oferta programowa Viacom Blink! i potencjał grupy, do jakiej jest ona adresowana, otwierają przed reklamodawcami szerokie możliwości komunikacji z żeńską publicznością - przekonuje Justyna Owczarek, channels account director w At Media. Firma rozpoczyna już rozmowy z klientami dotyczące prowadzenia kampanii w tym kanale.

Autor:tw

Więcej informacji:At Media, Viacom Blink!

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas