Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media uruchomił projektsprzedaży regionalnej. Szefem nowopowstałego zespołuprzedstawicieli regionalnych spółki został Remigiusz Barczyński,który objął stanowisko regional sales managera.
Celem zespołu jest obsługa klientów reklamowych w regionach ibudowanie tam świadomości marki At Media. Oferta spółki skierowanajest do klientów biznesowych, instytucjonalnych orazsamorządowych.
Na razie At Media zatrudniło przedstawicieli regionalnych weWrocławiu i Poznaniu, którzy odpowiadać będą za działaniasprzedażowe na zachodzie Polski. W planach jest pojawienie siękolejnych przedstawicieli w innych regionach, ale ich liczbazależeć będzie od tego, jak projekt się będzie rozwijać.
Remigiusz Barczyński pracował wcześniej w biurze teklamy TVN wstrukturach regionalnych, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynekprojektu skierowanego do klientów sektora publicznego isamorządowego. W przeszłości zatrudniony był też w Valkea Media,gdzie pracował m.in. jako sales manager.
Do zespołu At Media dołączył też Piotr Jaremek, który rozpocząłpracę na nowoutworzonym stanowisku sales executive w zespole MartyWiercińskiej. Jaremek pracował wcześniej w działach sprzedaży TVPuls, Agory, TVN i Eniro Polska.