Technologie2005-02-15
0

Atak Heyah na centra handlowe

Heyah doczeka się pierwszej sieci sprzedaży, która ulokuje się na tzw. wyspach w centrach handlowych

Krakowski Mix electronics, dystrybutor sprzętu AGD, RTV i GSM, przygotowuje sieć sprzedaży dla marki Heyah. W centrach handlowych powstają niewielkie punkty, gdzie można doładować telefony na kartę. Działa już pięć takich stoisk  w Bydgoszczy, Radomiu, Zielonej Górze i Krakowie (dwa). Krakowska firma proponuje partnerom, którzy chcieliby prowadzić punkty, dwie opcje franczyzy: albo daje cały towar i sprzęt, albo partner kupuje go w Mix electronics i działa samodzielnie. Przedstawiciele Heyah i Mixu nie chcieli ujawnić żadnych szczegółów, dotyczących finansowych aspektów projektu.

A ma on już dużego konkurenta. Działająca od połowy 2003 r. A-gadka dysponuje ponad tysiącem miejsc sprzedaży, a w ciągu roku-dwóch chce ich mieć 10 tys. Założycielem A-gadki jest Linia 1, broker teleinformatyczny z Warszawy.

Autor:Puls Biznesu

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas