Reklama2015-01-16
6

Atlas jako sponsor Kamila Stocha na kasku i w reklamach

Kamil StochKamil Stoch

Grupa Atlas zastąpiła markę 4F w roli głównego sponsora indywidualnego Kamila Stocha. Logo firmy znajdzie się na kasku i czapkach noszonych przez skoczka w czasie zawodów, spółka będzie też mogła wykorzystywać jego wizerunek w swoich działaniach reklamowych.

- Nasza firma od lat wspiera sportowców, doceniamy także w ogromnym stopniu sporty zimowe i bardzo cieszymy się, że mamy możliwość współpracy z jednym z najlepszych zawodników jakim jest pan Kamil Stoch - powiedział na czwartkowej konferencji prasowej Henryk Siodmok, prezes Grupy Atlas. - Profesjonalizm pana Kamila, jego sportowy duch, pasja i radość z uprawiania skoków narciarskich są godne podziwu. Te cechy są nam niezmiernie bliskie. W dodatku konkursy Pucharu Świata rozgrywane są w większości tam, gdzie są dostępne nasze produkty - uzasadnił podjęcie tej współpracy.

Umowa została zaplanowana na minimum rok, ostateczne negocjacje w tej sprawie jeszcze trwają. Firma nie zdradza wartości kontraktu, tłumacząc to tajemnicą handlową.

W ramach współpracy logo Grupy Atlas będzie w centralnym miejscu kasku i czapek noszonych przez Kamila Stocha podczas zawodów Pucharu Świata (w przypadku mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich tą powierzchnią dysponuje Polski Związek Narciarski).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/puchar-swiata-w-zakopanem-i-wisle-przez-szesc-lat-w-tvp_1 ##

Poprzednio sponsorem głównym Stocha była marka odzieżowa 4F, z którą współpraca zakończyła się w połowie ub.r. Jedna z firm zainteresowanych podpisaniem takiej umowy wycofała się z rozmów z powodu kontuzji zawodnika jesienią ub.r., wskutek czego w ostatnich konkursach występował on bez logo sponsora na kasku (przeczytaj więcej na ten temat).

W ramach podpisanej właśnie umowy Grupa Atlas będzie mogła wykorzystywać wizerunek Kamila Stocha w swoich działaniach marketingowych - zarówno w komunikacji internetowej (m.in. w social media), jak też w tradycyjnych reklamach. - Nie mamy jeszcze konkretnych planów reklamowych z udziałem Kamila Stocha w najbliższym czasie, bo dopiero co podpisaliśmy umowę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Masiulanis, dyrektor marketingu Grupy Atlas.

 

Według „Forbesa” Kamil Stoch jest obecnie jednym z najcenniejszych marketingowo znanych Polaków. W sierpniu 2014 r. wartość skoczka pod tym względem (czyli kwotę za roczną umowę reklamową) oszacowano na 645 tys. zł, co dało mu trzecie miejsce w zestawieniu za Robertem Lewandowskim i Jerzym Owsiakiem (zobacz szczegóły).

W ostatnim czasie Stoch wraz z innymi czołowymi polskimi skoczkami narciarskimi wystąpił w kampanii społecznej „Szlachetna paczka” (więcej na ten temat) oraz w reklamach sieci telekomunikacyjnej Play (zobacz więcej), reklamuje też sponsorującą Polski Związek Narciarski Grupę Azoty.

Grupa Atlas od kilku lat jest sponsorem m.in. tenisisty Jerzego Janowicza, kierowcy wyścigowego Macieja Steinhofa i windsurfera Pawła Tarnowskiego. Janowicz jesienią ub.r. reklamował prowadzony przez firmę AtlasFachowca.pl (więcej na ten temat).

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas