Reklama2012-10-29
1

Atmedia i Wirtualna Polska zaczynają współpracę reklamową

Atmedia będą sprzedawać reklamy wideo w serwisach Wirtualnej Polski (m.in. tych należących do sieci reklamowej AdTotal), a Wirtualna Polska - reklamy displayowe na stronach obsługiwanych przez Atmedia.

Atmedia zaoferują swoim klientom reklamy wideo wokół treści audiowizualnych wyświetlanych w serwisach Wirtualnej Polski, również na stronach mobilnych. Te formaty i witryny znajdą się w pakiecie @VOD, dzięki czemu jego zasięg wzrośnie do blisko 8 mln realnych użytkowników miesięcznie (według danych z Megapanelu PBI/Gemius z sierpnia br.).

Z kolei do oferty sieci reklamowej AdTotal, należącej do Wirtualnej Polski, dołączone zostały reklamy display w ponad 30 serwisach reprezentowanych przez Atmedia. Dzięki temu oferta AdTotal obejmuje już ponad 150 stron.

- Rynek reklamy wideo w sieci wzrośnie w tym roku o 40 proc., do ok. 70 mln zł. Podobną dynamikę prognozujemy na rok 2013. Zakładamy więc intensywny wzrost portfolio i przychodów z reklamy VOD naszej spółki - mówi Sylwia Chada, interactive director w Atmediach.

Autor:tw

Więcej informacji:Atmedia, Wirtualna Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas